Робота над серйозним проектом завжди розпочинається з огляду місця планованого монтажу конструкції. Не став виключенням і цей проект.
Та ось, місто Сміла, Черкаська область. Наш об’єкт – ресторан «Гуляй поле». Архітектура ресторану виконана в українському стилі: помазані розписані національним орнаментом стіни, грубі дерев’яні балки, тин і т. д. Майбутня рекламна стела, по суті, разом з будівлею повинна складати деякий художній ансамбль і бути невід’ємною його частиною.
Оскільки заклад розташований в зоні жвавої траси, то з вибором місця особливих проблем не виникло. Правда, було одно «але», про яке ми дізналися безпосередньо напередодні монтажу конструкції. Але про це пізніше. Імовірно рекламна конструкція мала бути заввишки не менше 11 м, а це вже припускало те, що стела сприйматиметься потенційним клієнтом з відстані 300 – 350 м.
До слова буде сказано, що попередній макет був наданий замовником. Над його ідеєю попрацював архітектор – автор проекту ресторану. Нашим дизайнерам залишилося лише допрацювати ідею. А саме адаптувати її до матеріалів, використовуваних в рекламному виробництві. Обов’язковою умовою було те, що стела має бути : по-перше, з елементами підсвічування, а по-друге, корпус конструкції фанерований деревом. Імітація під дерево замовником навіть не розглядалася.
В процесі виготовлення ми зіткнулися з тим, що конструкція в процесі облицювання дуже поважчала, і тому перед монтажем несучу конструкцію довелося значно посилити.
Тепер про сюрприз, який нас чекав напередодні монтажу конструкції. Як виявилося в місці розташування стели під пластом землі на глибині 3-х метрів розташований плавун, а це означає, що про традиційну заливку бетону не могло йти ніякій мові. Під своєю вагою стела могла порушити цілісність ґрунту, а це у свою чергу не гарантувало її стійкість. Тому було прийнято єдино правильне рішення збільшити площу бетонного блоку. Тепер бетонний блок повинен був виконувати функцію не лише противаги, але і опорної п’яти що дозволяє розподілити вагу стели рівномірно по усій площі.
Загалом, установка каркаса 11 метрового рекламного пілона було, мабуть, найскладнішим в цьому проекті. Далі як мовиться «справа техніки». Установка об’ємних світлових елементів, світлового панно і т. д.
Як результат рекламна стела, яка не лише гармоніює із зовнішнім виглядом ресторану, але і є невід’ємним її елементом, при цьому виконуючи головну свою функцію – рекламувати.
Залишити відповідь