Об’ємні букви – яскрава вивіска для вашого магазину

Виготовлення світлової вивіски з об’ємними літерами для м’ясного магазинаПерш ніж покупець зможе оцінити ваші переваги перед конкурентами – ціна, якість товару, рівень обслуговування, він повинен, по-перше, вас знайти, по-друге, зацікавитися вами. Саме для цього використовуються візуальні знаки. Об’ємні букви – один з найпоширеніших варіантів виконання світлової вивіски. Як і більшість зовнішньої реклами, вони виконують ряд функцій:

1. Навігаційна функція об’ємних літер. Серед виру різноманітних світлових знаків, якими зараз переповнені вулиці практично всіх міст, важливо не загубитися в колі конкурентів. У цьому вам і допоможе зовнішня реклама. Вона направить перехожих в ваш магазин.

2. Іміджева функція світлових знаків. Як вже говорилося, конкуренція починається з входу, щоб виділитися необхідно докласти багато зусиль. Правильно підібрана рекламна конструкція допоможе вигідно піднести ваш магазин в газах перехожих. За допомогою об’ємних символів можна створити свій унікальний і неперевершений стиль.

3. Інформаційна функція візуальних символів. Цією функцією можна підвести підсумок попередніх двох. Ваша вивіска у вигляді окремих світлових символів, повинна повідомити перехожим про ваше місці розташування, про ваш товар, а також переваги перед іншими. Саме це досягається завдяки інформаційній функції реклами.

Об’ємні світлові літери розважального закладу
Виготовлення об’ємних не світлових букв - фасадна вивіска
Світлова вивіска маркета з об’ємними літерами

5 найбільш поширених помилок при замовленні об’ємних літер

При зверненні в рекламне агентство, для покупки знака, замовник допускає ряд помилок, які стоятимуть йому якісної вивіски. Нижче ми коротко опишемо їх, а також розповімо, як їх можна уникнути.

1. Не правильний матеріал. Ця проблема, зазвичай, виражається в двох протилежних напрямках – бажання заощадити і надмірна розкіш. В першому варіанті, клієнт зазвичай вибирає нижчу вартість, на шкоду якості. Такий знак служить не довго, і виглядає менш привабливо. У зворотній ситуації, клієнт хоче підкреслити розкіш свого закладу, вибираючи більш дорогий матеріал, який не підходить для зовнішнього застосування. В обох випадках – результат не приносить потрібного ефекту. Щоб замовник залишився задоволений роботою, йому необхідно прислухатися до професіонала – менеджеру рекламного агентства.

2. Контрастність кольорів. Інша поширена помилка – вибір не правильних кольорових комбінацій. Ще зі шкільного курсу ми знаємо, що є додаткові і контрастні кольори. Мета будь-якої реклами – виділитися, і кинутися в очі, ось чому важливо використовувати контрастні кольори. Існує безліч комбінацій кольорів, які давно визнані кращими прикладами контрастності – чорний і жовтий, чорний і білий, білий і червоний, і т.д. Це не означає, що ви повинні використовувати тільки шаблонні поєднання, але важливо підібрати найбільш контрастний варіант до вашого основного кольору.

3. Вибір шрифту. Цю помилку робить велика кількість замовників, виною тому не бажання слухати підказки фахівців. Шрифти, які використовують химерні зарубки, або ж занадто хитромудрі, складно читаються, а також ускладнюють їх виготовлення (не кажучи про те, що така вивіска коштуватимете дорожче через складність роботи). Найкраще використовувати прямі шрифти – вони найкраще сприймаються при читанні.

4. Розмір. Розмір має значення. Завжди вимірюйте, де буде встановлений знак. Він повинен бути добре видний з великої відстані, а також букви повинні розташовуватися рівномірно.

5. Місце розташування. Ви можете встановити вивіску взимку, але навесні, коли дерева розпустять свої листя, вона може сховатися за цією зеленню. Тому важливо продумувати всі варіанти, щоб вашу візуальну рекламу було видно в будь-який час. Крім того, важливо враховувати – ваш клієнт перехожий, або водій? Цей фактор також сильно впливає на остаточне розташування об’єкта.

Але не варто панікувати. Уникнути всіх цих помилок вам допоможе досвідчений фахівець рекламного агентства. Вирішили замовити об’ємні букви для свого магазину? Залиште заявку, і наш менеджер зв’яжеться з вами!

Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціну? Зв’яжіться з нами:

    Ваше ім’я *
    Ваш e-mail *
    Номер телефона
    Повідомлення

    * - поля обов’язкові для заповнення

    3 comments

    1. Об’ємні, світлові літери. Великими літерами – “Меблі”, над ним, меншими літерами-“магнат’. Ширина фасаду магазину 10 метрів. Найбільше мають помічати вивіску водії.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Чат с менеджером
    Telegram
    Авторизація
    *
    *
    Реєстрація
    *
    *
    *
    Генерація паролю

      Замовити зворотній дзвінок

      * - поля обов’язкові до заповнення