Оформлення фасадів, вхідних груп

Оформлення фасаду – це комплекс робіт по наданню вхідній групі магазину, бару, торгового центру і т.д., приємного зовнішнього вигляду, а часто, і спосіб підкреслити стиль, в якому виконано весь заклад. Ми можемо зустріти просто акуратно оформлений фасад, з деякими елементами зовнішньої реклами, або ж ви можете надати своєму закладу неповторний вигляд, надавши входу незвичайну форму.

Комплексне оформлення вхідної групи супермаркета

Вартість, ціна оформлення фасада, вхідної групи

Увага! Ціна оформлення фасада (вхідної групи) прораховується індивідуально.

Щоб дізнатись ціну оформлення фасада, Вам достатньо надіслати запит на прорахунок, скориставшись кнопкою Прорахувати ціну, вказав всі вимоги і побажання.

    Запит на розрахунок



    Основні види візуальної реклами для оформлення фасаду

    • Світлова вивіска – розміщується безпосередньо над входом. Даний вид зовнішньої реклами допомагає ідентифікувати ваш заклад, таки чином виконуючи функцію навігатора. Якщо необхідності в підсвічуванні виробу немає (заклад не працює вночі, наприклад), його можна замінити на несвітловий аналог.
    • Об’ємні букви – можуть бути, як додатковим видом візуального знака до світлової вивіски, так і її заміною. Так само, як і в випадку з вивіскою, літери можуть бути, як світловими, так і не світловими. Зараз все частіше зустрічаються світлові вивіски в поєднанні з об’ємними, врізними, або плоскими буквами.
    • Обшивка фасаду композитними панелями. З їх допомогою можна, по-перше, утеплити будинок. Що може бути краще, ніж зайти в теплий заклад або магазин, після холодної зимової вулиці? По-друге, композитні панелі додадуть вашому закладу більш доглянутий вигляд і допоможуть передати неповторний стиль вашої організації.
    • Оформлення вітрин – додатковий вид зовнішньої реклами. Ми часто бачимо його застосування на магазинах, аптеках, ломбардах і т.д. З його допомогою, ми можемо доповнити образ вхідної групи, а також продемонструвати перехожим частину асортименту закладу.
    • Двостороння вивіска кронштейн – найчастіше застосовується, як додатковий візуальний знак до світлової вивіски, або об’ємних букв над входом. Такий елемент зовнішньої реклами використовують для додаткового залучення уваги, а також при необхідності в додатковій навігації.
    • Інформаційні таблички, графік роботи. Це не просто спосіб оформлення дизайну, а й необхідність. Для зручності першої комунікації, на двері, або біля неї розміщують табличку з графіком роботи, а також підвісний знак «Відчинено-Зачинено».

    Комплексне оформлення фасада автоцентра

    Також для створення необхідного образу, ви можете використовувати деякі окремостоячі конструкції, для залучення уваги – стели, штендери, ростові фігури.

    Справити приємне перше враження важливо не тільки для людини, але і для будь-якої фірми. Саме зовнішній вигляд вхідної групи може підштовхнути перехожого звернутися до вас і продовжити ознайомлення з вашим продуктом, або послугами. Якщо ви вирішили відкрити свій магазин, офіс, або розважальний заклад, а може, проводите ребрендинг уже існуючого, і хочете красиво, а головне якісно оформити свій фасад, зв’яжіться з нашими менеджерами, або надішліть запит через форму зворотного зв’язку. Наші фахівці проконсультують вас з питань дизайну, ціни та матеріалів для оформлення фасаду.

    Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціни? Зв’яжіться з нами:

      Ваше ім’я *
      Ваш e-mail *
      Номер телефона
      Повідомлення

      * - поля обов’язкові для заповнення


      Портфоліо:


      показати всі роботи...

      Чат с менеджером
      Telegram
      Авторизація
      *
      *
      Реєстрація
      *
      *
      *
      Генерація паролю

        Замовити зворотній дзвінок

        * - поля обов’язкові до заповнення