Доволі часто відкриваючи якийсь заклад або підприємство, власники бізнесу обмежуються замовленням лише світлової або несвітлової вивіски в якості зовнішньої реклами. Це, безсумнівно, важливий і дієвий елемент по залученню потенційних клієнтів, але поодинці його ефективність складно назвати 100%. Згодом власники бізнесу починають замислюватися про додаткову рекламу, втрачаючи до цього велику кількість прибутку. Для того, щоб уникнути цієї долі, ми пропонуємо вам розглянути повний комплекс по рекламному оформленню фасаду (вхідної групи) вашого підприємства або розважального закладу.
Комплексне оформлення фасаду не просто комбінація елементів зовнішньої реклами, це дієвий метод створення яскравого і привабливого бренду. Кожен з нас напевно не раз зустрічав різні мережеві магазини, ресторани, аптеки і т.д. Всі вони оформлені в одному стилі і у перехожих не залишається сумнівів який заклад перед ними ще до того, як вони побачать вивіску. Цього можна досягти тільки використовуючи декілька візуальних знаків, що допомагають ідентифікувати вас, що рекламують ваші товари і послуги.
Які ж візуальні знаки ви можете використовувати?
Світлова фасадна вивіска
Не дивлячись на те, що ми вже говорили про її популярність, ніколи не завадить ще раз наголосити на її необхідність. Світлова вивіска несе в собі назву вашої організації, а також повідомляє про рід вашої діяльності, наприклад «Соняшник. Магазин продуктів”. Неважливо вибрали ви для своєї вивіски лайтбокс, світловий короб або об’ємні букви. Вона інформує вашого клієнта і запрошує зайти до вас – це і є основні її функції. Сьогоднішній рекламний ринок пропонує велику різноманітність світлових і не світлових візуальних знаків, детальніше про них ви можете дізнатися у нас на сайті, або ж проконсультувавшись з нашим менеджером.
Облицювання фасаду
Зробити вхід привабливіше, доповнити ефект від зовнішньої вивіски, підкреслити ваш фірмовий стиль можна за допомогою облицювання фасаду. За допомогою композитних панелей можна, в першу чергу, виділити ваш заклад, надавши будівлі ваші фірмові кольори. По-друге, алюмінієві композитні панелі (АКП) дають можливість надати стінам необхідну форму. І, звичайно ж, з їх допомогою можна зробити фасад більш привабливим, надати сучасний вигляд. Про всі можливості облицювання фасаду ви можете дізнатися у нашого фахівця, а поки розглянемо ще один елемент комплексного оформлення фасаду.
Оформлення вітрин
Завершити зовнішній вигляд вашого фасаду можна за допомогою оформлення вітрин. Це може бути повне тонування вікон, або часткова. Ви можете просто прикрасити їх за допомогою аплікації із самоклеючої плівки, або зробити їх частиною реклами, розмістивши на них інформацію про ваші товари або послуги. Цього можна досягти не лише завдяки аплікації, це може бути повнокольоровий друк з обраним вами зображенням.
Додаткові види зовнішньої реклами
Оформлення фасаду не обмежується тільки цими елементами. Для залучення додаткового потоку клієнтів ви можете використовувати такі візуальні знаки:
- Ростова фігура, штендер. Два різновиди окремих елементів, які допомагаю прорекламувати вашу організацію. Штендер являє собою виносне рекламне поле, що дозволяє розмістити на ньому додаткову інформацію, а ростова фігура привертає увагу до вашого закладу завдяки своєму нестандартному зовнішньому вигляді.
- Стела. Великогабаритний рекламний знак, який розташовується біля траси, або безпосередньо у вашого будинку. Він помітний з великої відстані, що дозволяє розповідати про вас більшій кількості людей.
- Оформлення інтер’єру. Якщо ваш інтер’єр не відповідає очікування, викликаними вашим фасадом – це може негативно позначитися на враженні про вас. Для інтер’єру ви можете використовувати фотошпалери, друк на полотні, декоративні елементи з пластику, таблички, і т.д.
Замовляючи комплексне оформлення фасаду, ви економите свій час, інвестиції, а також підвищуєте імідж вашого підприємства.
Залишити відповідь