У світі існує лише кілька міст, які повністю відмовилися від зовнішньої реклами, у всіх інших вона невід’ємна частина іміджу будь-якого закладу, офісу або підприємства. На жаль, багато хто зараз нехтують цим інструментом для просування бізнесу, а дуже даремно. У цій статті ми розглянемо світлові вивіски з різних сторін, щоб з’ясувати, чим же вони насправді є для підприємця – прикрасою чи тягарем.
Перше, на що звертає увагу кожен замовник – це ціна. Яскрава, приваблива, надійна і, головне, працююча вивіска коштує не дешево. Часто вибір робиться в сторону більш дешевого виробу, але давайте дивитися правді в очі, часто ми купуємо собі дорогі речі і гаджети, які нам зовсім не потрібні, в той же час вивіска – це наш незамінний помічник, який виконує ряд важливих функцій:
- Світлова вивіска зустрічає Вашого клієнта біля входу, і справляє перше враження.
- Лайтбокс інформує перехожих про Ваш рід діяльності.
- Світлодіодний короб повідомляє відвідувачам про Ваше місці розташування, тобто виконує функцію навігатора.
Так світлова вивіска – це затрати чи інвестиція?
Не всі прагнуть заощадити на візуальних знаках. Ринок товарів і послуг великий і зростає з кожним днем, тому багато хто розуміє користь зовнішньої реклами. Запитайте себе, до кого клієнт скоріш за все звернеться – до Вас з простою не цікавою вивіскою, або до Вашого конкурента, у якого яскравий і привабливий фасад? Ви можете заперечити, що у Вас ціни дешевше і обслуговування краще, але для того, щоб дізнатися про це – клієнт повинен зайти до Вас, і саме вивіска може Вам з цим допомогти. Безсумнівно, існує безліч інших способів розповісти про свої переваги (буклети, листівки, ЗМІ – чи дешевше?), але якщо візуальний знак не викличе у перехожого довіри, всі Ваші старання будуть марними, а гроші викинуті на вітер.
Так вивіска – це затрати, чи спосіб конкурування?
Персонал – це важлива складова взаємодії з клієнтом. Кожен хоче найняти досвідченого фахівця, чи ж самі «вирощують» такого з молодого студента. У будь-якому випадку це вкладення капіталу і часу. Світлодіодна вивіска – це незамінний співробітник, мажордом Вашого бізнесу, який працює на Вас 24/7, без відпустки і перерви на обід. Так чому ж він не заслуговує гідного разового капіталовкладення?
Зовнішній вигляд завжди відігравав важливу роль в житті людини. Фраза «Зустрічають по одягу …» не втрачає своєї актуальності і в наш час. Проведіть аналоги між своєю зовнішньою рекламою та бізнесом. До якого людині ви будете відчувати більше довіри – пристойно одягненій і охайній, чи людині в лахмітті? Ваша вивіска – це обличчя організації, саме тому при замовленні світлового виробу варто звернутися до професіонала, який підбере потрібні кольори, шрифт і тип вивіски, щоб вони без проблем виконувала свої основні функції.
І наостанок, ще раз задайте собі питання: Світлова вивіска – незамінний атрибут бізнесу чи зайві затрати?
Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціну? Зв’яжіться з нами:
Вам може бути цікаво:
12.03.2024 РГ Фламінго: Мистецтво реставрації та ремонту вивісок – колір та стиль для Molli у Черкасах
28.01.2022 Виготовлення та монтаж об’ємних світлових літер на дах Торгового центру Univermag у Черкасах
18.01.2022 Світлові літери і логотип на металевому каркасі – виготовлення і монтаж вивівски для банку
Залишити відповідь