Зовнішня вивіска – невід’ємна частина взаємодії з клієнтами. Зробити цю взаємодію ефективною і прибутковою допоможе грамотний, продуманий дизайн. Безумовно, будь-яке кваліфіковане рекламне агентство тримає у себе в штаті професійного дизайнера, який і повинен займатися розробкою макетів, але так уже склалося, що часто вони змушені враховувати побажання клієнтів, засновані на «мені подобатися». Бажаючи допомогти підприємцям, які звернулися в наше рекламне агентство, замовляти тільки ефективну зовнішню рекламу прийшла ідея зібрати основні принципи правильної вивіски в цій статті.
Вибір поєднання кольорів для світлової вивіски
Тут і далі ми будемо робити акцент саме на світових виробах, але ці правила підходять для всіх візуальних знаків. І так, в першу чергу звернемо вашу увагу на підбір кольорів для вашої вивіски. Зоровий контакт перехожого і водія з вашим знаком становить всього кілька секунд, за цей час він повинен прочитати назву вашого магазину, ресторану, банку або офісу. Найкраще інформація засвоюється на контрастному тлі. Нижче ми наведемо кілька прикладів найзручніших для сприйняття кольорових поєднань – від найконтрастніших.
Ми розуміємо, у багатьох організацій вже є сформований корпоративний стиль, який включає в себе набір кольорових комбінацій. Дані приклади слід розглядати як рада з вибору ефективного і читабельного дизайну. Не слід забувати і про відповідність обраного кольору і вашого виду діяльності. Психологами встановлено зв’язок між кольором і асоціацією, що виникає у людей при зоровому контакті.
Шрифт, як найважливіший елемент читаємості світлової вивіски, об’ємних літер
Всю сукупність дизайнерських шрифтів, що існують на даний момент, можна розділити на три категорії:
- прямі шрифти – Calibri, Arial, Browallia New інші;
- шрифти с засічками – Times New Roman, Georgia, Garamond і т.д.;
- прописні шрифти – ArbatDi, Boyarsky, Lucida Calligraphy.
Шрифт, як і колір, повинен відповідати вашій організації. Більш строгі прямі шрифти відмінно підійдуть для банку, офісу нотаріуса і т.д., прописні ж шрифти широко використовуються в розважальних закладах. Якщо ваш вибір припав на великпрописний шрифт, важливо не перестаратися з креативністю – пам’ятайте, ваш потенційний клієнт повинен змогти прочитати вашу рекламу.
Вибравши колір і шрифт необхідно подбати про розмір світлової вивіски. Статистика нам повідомляє, що людина з хорошим зором може розглянути напис висотою 200 мм з відстані в 6 м. У залежності від місця розміщення вашої вивіски або об’ємних літер, необхідно чітко розуміти чи зможе перехожий і водій побачити її. Це стосується не тільки розміру знака, а й довкілля – дерева, борди і т.д.
Сподіваємося, дана інформація хоч трохи допоможе вам придбати дійсно правильну ефективну світлову вивіску, яка буде вашою вигідною інвестицією в бізнес. Прислухайтеся до порад професіоналів – вони допоможуть вам зробити правильний вибір.
Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціну? Зв’яжіться з нами:
Вам може бути цікаво:
12.03.2024 РГ Фламінго: Мистецтво реставрації та ремонту вивісок – колір та стиль для Molli у Черкасах
28.01.2022 Виготовлення та монтаж об’ємних світлових літер на дах Торгового центру Univermag у Черкасах
Залишити відповідь