Дизайн вивіски. Частина 1

Я розповім Вам про свою мрію. Я завжди мріяв, щоб відділ продажів був найсильнішим підрозділом компанії. Небо може впасти на землю. Може знову настати дефолт. Але мої бійці – утримають стосунки з клієнтами. У будь-якій ситуації. Чого б їм це не коштувало. (К. Бакшт).

Упевнений, за цією мрією стоїть армія бізнесменів і підприємців. Але я хотів би детальніше поговорити про одного бійця команди продажів. Про того, хто знаходиться завжди на передовій Вашого бізнесу, про того, хто працює на Вас 24 години в добу, 365 днів в році, ніколи не хворіє і не спізнюється на роботу. Та і коштує працедавцеві не так вже і багато в перерахунку на з/п інших працівників відділу. Є тільки одне «але». Цього безцінного працівника повинні створити Ви, і яка буде від нього віддача, залежить багато в чому від Вас і від тих, кому довірите його створити.

ВИВІСКА – УНІВЕРСАЛЬНИЙ СОЛДАТ

Як ви вже здогадалися, розмова піде про фасадну вивіску. Так, це та сама вивіска, на якій іноді хочеться заощадити, аби була. Як часто доводилося чути: «Хлопці, усі гроші пішли в ремонт, тому особливо не розгорнетеся, головне, щоб було помітно». А з цієї миті давайте уточнимо: що означає «ПОМІТНО». Головна мета вивіски — притягувати і інформувати якомога більше клієнтів, при цьому підтримувати імідж, який створює уся компанія на чолі з Вами. За даними Міжнародної асоціації сайнмейкерів — International Sign — Makers Association(ISA), 49% покупців, що прийшли в магазин, упевнені, що їх притягнула вивіска. Більше того, 17% відвідувачів, яких дослідники застали за купівлею, взагалі не планували похід в магазин: «Побачив вивіску — і зайшов. Так, про всяк випадок». Ці ж дослідження говорять, що проста фасадна вивіска підвищує об’єм продажів на 3%, а конструкція, що окремо стоїть, — на усі 15%. Зізнаємося, твердження про те, що вивіска може забезпечити 30% зростання продажів, яким жонглюють багато рекламників, знаходиться за межами реальної практики. Але для того, щоб Ваша вивіска працювала на Вас з максимальною віддачею, потрібне головне: вона має бути «ЯКІСНОЮ», в цілому, як і все у Вашому бізнесі.

Тепер трохи про те, яка має бути вивіска:

  1. Передусім, вивіска повною мірою повинна відповідати змісту, а це означає, що якщо ви продаєте бюджетний товар, то при певних обставинах листок паперу з написом «продукти за низькими цінами» куди більше вселятиме довіри вашому потенційному покупцеві, чим дорога неонова вивіска.
  2. Вивіска повинна повністю розкривати Ваш вид діяльності. Я упевнений, що великі світові бренди, такі як: adidas, nemiroff і так далі, не обов’язково повинні пояснювати своїй цільовій аудиторії, що за товар вони пропонують. Щоб цього добитися, на рекламу витрачаються величезні гроші, і не в нашій національній валюті. Вам же ще належить пройти цей шлях, а тому обов’язково використайте вивіску, як покажчик того, чим займається Ваша компанія. Начебто це і так ясно, але, на жаль, як мінімум раз на місяць доводиться чути: «Напишіть на вивісці щось подібне до ВЕСНА і більше нічого не потрібно, нас і так усі знають». Швидше за все, я – не всі, тому що для мене весна – передусім пора року, але ніяк не магазин з продажу гардин.
  3. Колір. Вивіска повинна залучати до себе увагу. Як говорить один мій хороший знайомий: «Це і їжачку зрозуміло». Але не завжди колір пожежі в джунглях притягатиме, іноді навпаки. Передусім, колір залежить від виду Вашої діяльності, від менталітету Ваших основних клієнтів, і не в останню чергу, вивіска повинна гармонійно вписуватися в архітектуру будівлі, на якій вона знаходиться.
  4. Світлова вивіска або не світлова вивіска. Частіше усе це питання задається разом з питанням: «А яка різниця в ціні». Скажу відразу – різниця є, іноді істотна, але, як правило, вивіски, які мають однакові габарити і форму, у варіанті світлова і не світлова в ціні відрізняються відсотків на 30 – 40. Яку вибирати – вирішувати Вам. Наведу лише один приклад з особистої практики. В середині 90-х з проханням оновити вивіску до нас звернувся власник невеликого магазину канцтоварів. Макет зовнішнього вигляду вивіски затверджували не менше години, а ось бути вивісці світлової або ні – питання навіть не стояло. Вся річ у тому, що у нашого клієнта це був не перший магазин, і він добре пам’ятає випадок, коли у нього світлова вивіска на одному з магазинів в зимовий період із-за поломки не світилася упродовж тижня. Так от в цей період вже розкручений магазин вечірньої пори недолічувався близько 15 – 20% клієнтів, а відповідно – і доходів. Остаточний висновок робити Вам, ми голосуємо за світлову.
  5. Яким має бути текст на вивісці? Відповідь однозначна – ЧИТАБЕЛЬНИМ. За часів СРСР працівники «Союз реклами» використовувалися всього 5-ть шрифтів (для прикладу, зараз у будь-якого дизайнера в архіві знайдеться не менше 5000, в переважній більшості даремних для реклами). Перевага радянських була в тому, що усі вони читалися. Для прикладу: у водія для того, щоб розібратися у Вашій рекламі, у розпорядженні 1-3 секунди, у пішохода більше, але навряд чи хтось затруднятиме себе розгадуванням шаради на Вашій вивісці. Неодноразово доводилося бачити такі написи, які окрім хазяїна прочитати не міг ніхто, більше того, наш народ так переінакшує незрозумілі йому написи, що іноді вже не смішно, а соромно. І ще – не намагайтеся на вивісці написати все, чим Ви займаєтеся, виберіть головне, не кажучи вже про те, що на основній вивісці окрім назви і виду діяльності взагалі нічого не повинно бути.

Світлова, фасадна вивіска ігрового клуба, казино з об’ємними літерами

Мабуть, це головні поради для того, хто збирається замовити вивіску. Важливих же дрібниць у декілька разів більше. На довершення хочу сказати: довіряйте не тим, хто кричить: «У нас дешевше», а тим, хто часом довів свою правоту. А ціни в наші дні практично у усіх однакові. Від себе хочу додати: завжди готовий дати консультацію, і це не означає, що після нашої бесіди вам буде виставлений рахунок. Я все прекрасно розумію: важко зараз всім, тому наша команда готова йти Вам на зустріч. А в тому, що на ринку після кризи залишаться тільки ті, хто правильно буде розпоряджатися своїми грошима, навіть не сумніваюся.

Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціну? Зв’яжіться з нами:

    Ваше ім’я *
    Ваш e-mail *
    Номер телефона
    Повідомлення

    * - поля обов’язкові для заповнення

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Авторизація
    *
    *
    Реєстрація
    *
    *
    *
    Генерація паролю

      Замовити зворотній дзвінок

      * - поля обов’язкові до заповнення