3 складові об’ємних літер, які перетворюють зовнішню рекламу в інвестицію

Інтер’єрна вивіска для меблевого магазина Barva - не світлові літери із пластикаНі для кого не секрет, що візуальні знаки незамінний помічник у просуванні бізнесу і залучення клієнтів (читайте – збільшенні прибутку). Але для багатьох власників замовити вивіску у вигляді об’ємних букв в першу чергу це стаття витрат. Сьогодні ми поговоримо про те, як перетворитися її в інвестицію. Безсумнівно, досить складно помітити скільки грошей принесла зовнішня реклама, оскільки тут немає товарно-грошових відносин. Наприклад, в ресторані почали пропонувати нову страву – прибуток збільшився/зменшився на певний%. Але навіть якщо ви цього не помічаєте, об’ємні букви продовжують цілодобово приводити до вас клієнтів. Щоб остаточно закрити це питання, розглянемо ще один приклад.

Уявіть ситуацію, ви вирішили відкрити кафе (не модне анти-кафе, а цілком собі звичайне). Знайшли ідеальне місце з великою прохідністю потенційних клієнтів, зробили ремонт, закупили меблі, найняли співробітників, домовилися з постачальниками і т.д. Але треба ще якось залучити клієнтів. За допомогою ЗМІ та рекламних брошур ви розповіли жителям міста про те, яке чудове кафе відкрилося у них в місті, … але ніхто не прийшов. Правильно. Вони могли зацікавитися, вирішити провести дозвілля у вас, але просто не змогли знайти, або зрозуміти, що перед ними саме кафе. Ось навіщо вам потрібна рекламна вивіска! А тепер перейдемо безпосередньо до того, як зробити так, щоб об’ємні букви ефективно виконували свої функції.

Дизайн, розмір, навколишнє середовище

Інтер’єрна вивіска з об’ємними буквами для ресторанаОсь вони, три складові, які визначать: чи будуть об’ємні букви інвестицією, або марною тратою грошей. Звернувшись в кваліфіковане рекламне агентство, їх фахівець детально розповість вам про все це, а також дасть поради щодо кожного пункту, але, оскільки, остаточне рішення завжди за клієнтом, вам варто хоча б трохи розбиратися в питанні.

  1. Дизайн, який розповість про вас. Тут слід приділити особливу увагу шрифту і кольору (вид підсвічування і технологію виготовлення в цій статті враховувати не будемо). Вже багато говорилося, але не зайвим буде повторити, що ці складові дизайну можуть стати, як вашою візитною карткою, так і відштовхнути потенційних клієнтів. Занадто креативний шрифт і яскраві кольори не завжди легко сприймаються і читаються, відповідно вивіска втрачає свою функцію інформування. Асоціації також важливі, як в вибраному шрифті, так і в кольоровій комбінації. Сумнівно, що людина серйозно сприйме юридичну фірму, візуальний знак якої виконаний прописним шрифтом в рожевих відтінках, а нічний клуб в пастельних тонах і зі строгими прямими літерами над входом викличе лише нудьгу.
  2. Розмір має значення. Маленьку рекламку біля входу ніхто просто не помітить, а надто величезний знак злегка лякає (якщо він не на даху, або землі). Орієнтуйтеся на можливості вашого фасаду або інтер’єру, а також людського зору. Чим вище буде розташована ваша вивіска, тим більшою вона повинна бути.
  3. Гармонія у всьому. Подивіться на вхід в свою фірму, підприємство, заклад з боку. Чи буде ваш знак органічно поєднуватися з архітектурою? Чи буде він помітний з дороги? Як він буде виглядати з рекламою сусідів (тут вам допоможе фото монтаж)? Займаючись своїм бізнесом, не варто забувати про естетику навколишнього середовища.

Рекламна, фасадна вивіска для аграрної компаніїВсі правила дотримано? Чудово! Можете сміливо замовляти об’ємні букви і чекати своїх клієнтів. За кадром залишилося ще багато нюансів, але про них ви можете дізнатися у наших фахівців. Ми прагнемо не просто продати вам свій товар, а зробити його ефективним. Тому у нас ви отримаєте консультацію на кожному етапі проходження замовлення, допомогу у виборі, і власну команду професіоналів.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(5 голосов, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціну? Зв’яжіться з нами:

    Ваше ім’я *
    Ваш e-mail *
    Номер телефона
    Повідомлення

    * - поля обов’язкові для заповнення

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Авторизація
    *
    *
    Реєстрація
    *
    *
    *
    Генерація паролю

      Замовити зворотній дзвінок

      * - поля обов’язкові до заповнення