Правильний заклик до дії – важлива частина бізнесу. Уже не перший раз до нас звертається мережу магазинів «Best Price», щоб замовити серію підвісних акрилайтів на вхідні двері. Короткий, але ємний заклик до перехожих «Завітайте», служить прекрасним запрошенням зайти в магазин і ознайомитися з його асортиментом. Акрилайт, і так має достатньо широке застосування, на цей раз використовується, як підвісна табличка на вхідних дверях. Світлова панель набагато привабливіше виглядає, а відповідно, привертає більше уваги.
Як випливає із самої назви, акрилайт виготовляється з прозорого акрилу. Для нашого клієнта, ми вибрали оргскло товщиною 4 мм. На ньому, за допомогою фрезерного верстата, було вигравірувано зображення – зверху і знизу візерунок, а по центру сам напис «Завітайте». Крім гравіювання, для зображення використовувалася аплікація плівкою Oracal 641 серії. Друга частина назви «лайт» говорить про те, що виріб у нас світловий. У цьому виробі ми використовували метод підсвічування «Верх-Низ», в якому світлодіоди розташовуються з двох сторін в профілі.
Насправді, способів привернути клієнтів, і виділитися серед конкурентів набагато більше. Зовнішня реклама налічує в собі величезну різноманітність візуальних знаків, рекламоносіїв, та й взагалі способів донесення інформації до перехожих. Головне правильно підібрати її для свого закладу, офісу або організації. У цьому, як і нашим замовникам, вам допоможуть менеджери нашого рекламного агентства. Якщо вирішили замовити підвісний акрилайт на вхідні двері, або будь-яку іншу зовнішню рекламу, звертайтеся прямо зараз.
Залишити відповідь