Оформлення фасадів, вхідних груп

Оформлення фасаду – це комплекс робіт по наданню вхідній групі магазину, бару, торгового центру і т.д., приємного зовнішнього вигляду, а часто, і спосіб підкреслити стиль, в якому виконано весь заклад. Ми можемо зустріти просто акуратно оформлений фасад, з деякими елементами зовнішньої реклами, або ж ви можете надати своєму закладу неповторний вигляд, надавши входу незвичайну форму. Ось кілька основних видів візуальної реклами, які застосовуються для оформлення фасаду:

Комплексне оформлення вхідної групи супермаркета

  • Світлова вивіска – розміщується безпосередньо над входом. Даний вид зовнішньої реклами допомагає ідентифікувати ваш заклад, таки чином виконуючи функцію навігатора. Якщо необхідності в підсвічуванні виробу немає (заклад не працює вночі, наприклад), його можна замінити на несвітловий аналог.
  • Об’ємні букви – можуть бути, як додатковим видом візуального знака до світлової вивіски, так і її заміною. Так само, як і в випадку з вивіскою, літери можуть бути, як світловими, так і не світловими. Зараз все частіше зустрічаються світлові вивіски в поєднанні з об’ємними, врізними, або плоскими буквами.
  • Обшивка фасаду композитними панелями. З їх допомогою можна, по-перше, утеплити будинок. Що може бути краще, ніж зайти в теплий заклад або магазин, після холодної зимової вулиці? По-друге, композитні панелі додадуть вашому закладу більш доглянутий вигляд і допоможуть передати неповторний стиль вашої організації.
  • Оформлення вітрин – додатковий вид зовнішньої реклами. Ми часто бачимо його застосування на магазинах, аптеках, ломбардах і т.д. З його допомогою, ми можемо доповнити образ вхідної групи, а також продемонструвати перехожим частину асортименту закладу.
  • Двостороння вивіска кронштейн – найчастіше застосовується, як додатковий візуальний знак до світлової вивіски, або об’ємних букв над входом. Такий елемент зовнішньої реклами використовують для додаткового залучення уваги, а також при необхідності в додатковій навігації.
  • Інформаційні таблички, графік роботи. Це не просто спосіб оформлення дизайну, а й необхідність. Для зручності першої комунікації, на двері, або біля неї розміщують табличку з графіком роботи, а також підвісний знак «Відчинено-Зачинено».

Комплексне оформлення фасада автоцентра

Також для створення необхідного образу, ви можете використовувати деякі окремостоячі конструкції, для залучення уваги – стели, штендери, ростові фігури.

Справити приємне перше враження важливо не тільки для людини, але і для будь-якої фірми. Саме зовнішній вигляд вхідної групи може підштовхнути перехожого звернутися до вас і продовжити ознайомлення з вашим продуктом, або послугами. Якщо ви вирішили відкрити свій магазин, офіс, або розважальний заклад, а може, проводите ребрендинг уже існуючого, і хочете красиво, а головне якісно оформити свій фасад, зв’яжіться з нашими менеджерами, або надішліть запит через форму зворотного зв’язку. Наші фахівці проконсультують вас з питань дизайну, ціни та матеріалів для оформлення фасаду.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(4 голоса, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення, дізнатись ціни? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я *
Ваш e-mail *
Номер телефона
Повідомлення

* - поля обов’язкові для заповнення


Портфоліо:


показати всі роботи...

Замовити зворотній дзвінок

* - поля обов’язкові до заповнення