Бокс (короб) для визначення лояльності клієнта або для відрацьованих батарейок, паперу

Не секрет, що в епоху тотальної конкуренції, коли на ринок одночасно виходять різні торгові мережі, величезний вплив на продажі несе лояльне ставлення до торгової мережі з боку покупців. Існує так званий Коефіцієнт лояльності споживача, про який ми поговоримо пізніше. Отже, для керівника (власника) магазину, торгової точки дуже важливо знати, як обслуговують його покупця, чи все в порядку з комунікацією Продавець-Покупець. Для аналізу ефективності роботи існує безліч методів. Найбільш простий спосіб в місці продажів виглядає як бокс (короб) для визначення лояльності клієнта (Скринька довіри). Конструкція Боксу (короба) для визначення лояльності клієнта являє собою коробку з полікарбонатного прозорого пластика, кришки з врізним замком і двох секцій, розділених перегородкою. Бокси мають яскраве оформлення с/к плівкою для залучення уваги відвідувачів. Бокс випускається в двох типорозмірах. Ключі від боксу повинні перебувати у адміністратора (директора) магазину.

Бокс, короб для визначення лояльності клієнтів

При виході з магазину Покупець, який зробив покупку, опускає свій чек в одну із секцій (добре чи погано), тим самим висловлюючи ступінь довіри і лояльності до обслуговування в торговій мережі. Раз на три дні або в міру заповнення секцій адміністратор проводить аналіз вмісту секцій. Для цього рахується кількість чеків в двох відділах. Потім виводиться Коефіцієнт лояльності споживача. Для цього кількість чеків у відділі «ДОБРЕ» ділиться на загальну кількість чеків в двох секціях. Як Ви розумієте, потрібно прагнути до показника 1. Показник в межах від 0,5 до 0,8 говорить про те, що власнику (керівнику) необхідно серйозно розібратися в кадровому питанні (можливо є претензії персоналу, можливо співробітники не відповідають критеріям роботи в торгівлі). Чим швидше буде адекватна реакція, тим краще ставлення споживача ви отримаєте, а відповідно більший дохід він вам принесе.

Короб, бокс для використаних батарейок, паперу

Тепер про особливості конструкції Боксу (короба) для визначення лояльності клієнта чи бокс для відпрацьованих батарейок, паперу. Полікарбонатний пластик обраний для того, щоб виключити тріщини і розбивання конструкції. Монолітний полікарбонат – в’язкий і міцний матеріал, він практично не б’ється, що значно збільшує термін експлуатації виробу. Зовнішнє оформлення плівкою із зображенням може бути довільним – наші дизайнери підберуть індивідуальну композицію. На сайті представлений стандартний варіант. І ще. Бокси (короба) для визначення лояльності клієнта оснащені змінними кришками, які змінюються протягом 30 секунд. При цьому короб може використовуватися як бокс для збору відпрацьованих батарейок і паперових відходів.

Артикул Розмір, мм Вартість, грн
UB – 500 500Х500Х500 1 990,00
UB – 300 300Х300Х300 970,00

Все, що Вам потрібно для замовлення боксів:

  1. Визначитися з розміром і вибрати артикул боксу.
  2. Порахувати кількість боксів на торгові точки.
  3. Зробити замовлення, зателефонувавши за телефоном 067 470 53 87 або написавши alex777_72@list.ru.
  4. Отримати реквізити (рахунок або номер карти) для оплати і оплатити суму замовлення.
  5. Вказати адресу одержувача і перевізника Нова пошта або Гюнсел.
  6. Отримати готову продукцію.

Пластиковий короб, бокс для відгуків клиентов

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(4 голоса, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я *
Ваш e-mail *
Номер телефона
Повідомлення

* - поля обов’язкові для заповнення

Замовити зворотній дзвінок

* - поля обов’язкові до заповнення